News

Caratteristiche di a nostra bobina d'acciaio inossidabile

bobina 1

Bobina d'acciaio inossidabile, inglese (bobina d'acciaio inossidabile), hè in generale una bobina o mosquito coil elbow cù un diamitru di 0,5 à 20 mm è un spessore di 0,1 à 2,0 mm.Ampiamente utilizatu in l'industria petrolifera, chimica, gomma è altre energia termale, hè un accessori in l'attrezzatura industriale attuale.L'editore seguente vi intruducerà, quali sò e caratteristiche di a nostra bobina d'acciaio inox.

1. Resistenza à u vapore à alta temperatura, resistenza à a corrosione di l'impattu, resistenza à a corrosione di l'ammonia;anti-scaling, micca fàciule di macchia, corrosione anti-ossidativa;

2. Long usu, riduce u tempu di mantenimentu è risparmià i costi;

3. U prucessu di stallazione di u tubu hè bonu, u tubu pò esse rimpiazzatu direttamente, è hè affidatu;

4. U muru di u tubu hè uniforme, u gruixu di u muru hè solu 50-70% di u tubu di ramu, è a conductività termale generale hè megliu cà quella di u tubu di ramu;

5. Hè un pruduttu di scambiu di calore ideale per a rinuvazione di vechji unità è a fabricazione di novi equipaghji.Pò esse largamente utilizatu in l'energia elettrica, l'industria nucleare, l'alimentu è altre industrii.

A causa di e so caratteristiche materiali, a bobina d'acciaio inossidabile hà e caratteristiche di una alta resistenza à u calore, una forte resistenza à a corrosione, una forte resistenza à l'impattu, è hà una superficia liscia, chì ùn hè micca faciule di mantene a fouling, e macchie è i residui ponu automaticamente scorri fora per u lisu. muru pipa, currusioni ammoniaca è effetti di currusioni oxidative ùn sò micca affettati da bobine in acciaio inox.Per quessa, a vita di serviziu hè longa, u perdu di risorse causatu da u mantenimentu pò esse ridutta in modu efficace, è u prucessu di fabricazione hè bonu, è l'accessori ponu esse rimpiazzati direttamente.


Tempu di Postu: Aug-08-2022