News

Metudu di Pulizia di Muru Internu di Capillari In Acciaio Inox

capillari (3)

Stainless steel capillary hè un pruduttu in acciaio inox cù un picculu diametru internu, chì hè principarmenti usatu per tubi agulla, cumpunenti di picculi parti, tubi di linea industriale è cusì.In u prucessu di usu nurmale di capillary in acciaio inox, hè spessu necessariu di pulizziari u capillary.Perchè u diametru di a pipa hè chjuca, a pulizia di u muru internu hè spessu fastidiosa.U metudu di pulizia di i capillari in acciaio inox hè a siguenti:

1. Se u requisitu di limpezza hè bassu, immerse u capillare di l'acciaio inox in a suluzione di sgrassante riscaldata, è poi circulate è sciacquate cù aria o acqua.Hè megliu avè una spazzola di a taglia ghjusta per scrub avanti è avanti.Simultaneous heating during cleaning, è l'scelta di u fluidu di sgrassatura o di pulizia deve esse efficace in dissolving and dispersing grass.

2. Sè i bisogni di pulizia sò altu, aduprà pulizia ultrasonic.U principiu di a pulizia ultrasonica hè chì quandu l'onda ultrasonica si propaga in u liquidu, a pressione di u sonu cambia bruscamente, risultatu in un forte fenomenu di l'aria in u liquidu, chì produce milioni di cavitations minuscule ogni seconda.bolla.Queste bolle sò generate rapidamente è massivamente sottu l'azzione di a pressione di u sonu, è ùn sploderanu micca viulente, ma generanu un forte impattu è una suzione di pressione negativa, chì hè abbastanza per sbuchjarà rapidamente a terra stubborn.

3. Se u capillare di l'acciaio inox hè relativamente longu è hà u so propiu cisterna d'acqua, pudete aduprà una placa di vibrazione ultrasonica per mette in l'acqua per a pulizia ultrasonica.Se u tempu hè cortu, pudete inserisce u vibratore ultrasonicu in a pipa per a pulizia, è poi sciacquate a terra sbuchjata da l'onda ultrasonica cù l'acqua di u rubinettu.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019