News

Normalizzazione è Ricottura di tubi capillari in acciaio inox

L'annullamentu hè un trattamentu termicu di riscaldamentu di l'acciaio di fustelle à Ac3 (acciaio ipo-eutectoide) o Accm (acciaio eutectoide è iper-eutectoide) sopra 30 ~ 50 ° C, ottene austenite, rinfrescante in aria, è trattamentu termicu di una struttura uniforme chì cuntene mestiere di perlite.

capillari (4)
capillari (6)

U scopu di nurmalizà: a nurmalizazione di l'acciaio die hè di migliurà a machinability, eliminà i difetti di u travagliu caldu, eliminà u carburu di a reta in l'acciaio ipereutectoid, preparanu a struttura di annealing spheroidizing, è migliurà e proprietà meccaniche di u fustu.

L'anneling hè un prucessu di trattamentu termale in u quale l'acciaio hè riscaldatu à una temperatura sopra o sottu à u puntu criticu Ac1, è poi lentamente rinfriscatu cù a temperatura di u fornu dopu a preservazione di u calore per ottene una struttura vicinu à l'equilibriu.

U scopu di l'annealing: U scopu principale hè di homogenizà a cumpusizioni chimica è a struttura di l'acciaio, affinà i grani, aghjustà a durezza, eliminà u stress è l'indurimentu di u travagliu, migliurà a furmazione è a machinabilità di l'azzaru, è preparanu a struttura per a tempra. .

Classificazione di annealing die steel: I tipi di annealing die steel includenu annealing diffusion, annealing isotermal, annealing incomplete, annealing spheroidizing, annealing recrystallization è stress relief annealing.


Tempu di Postu: Aug-08-2022