News

Cosa hè esattamente una pipa d'acqua in acciaio inox?

A necessità di acqua potabile sana hè stata integrata longu à a vita di ogni ghjornu.Avà, u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale di a Cina hà ancu emessu una pulitica d'acqua potabile sana, è i tubi d'acciaio inossidabile cù pareti sottili sò diventati una tendenza in i sistemi di supply supply d'acqua.

U tubu di l'acciaio inossidabile cù pareti sottili hè ecologicu è sanu, u muru di u tubu hè pulitu, ùn hè micca faciule d'accumulà scala, nisuna sustanzia dannosa serà depositata in a pipa, forte resistenza à a corrosione, alta forza di compressione, durable, è a vita di serviziu hè. almenu 70 anni, chì hè u listessu cum'è a vita di u bastimentu, è hè faciule d'aghjurnà è mantene.Attualmente, i tubi d'acciaio inossidabile à pareti sottili anu un forte putenziale di sviluppu è sò largamente usati in alberghi, ristoranti, cliniche di l'ospedale, culleghji, edifici di uffici high-end, tubi d'acqua domestica è tubi d'acqua potabile.In seguitu, vi presentà pipi d'acqua in acciaio inox per voi.

Una breve introduzione di i tubi d'acqua in acciaio inox hè riassuntu cum'è seguente:

1. Materiale di pipa d'acqua potabile in acciaio inox: 304/304L, 316/316L;classificazione per metudu di pruduzzione: (1) Pipa industriale in acciaio inox: pipa trafilata à friddu, pipa estrusa, pipa laminata à friddu;(2) Pipa saldata: pipa saldata dritta è pipa saldata spirale.

2. Classificazione da u gruixu di u muru: pipa d'acciaio inossidabile di pareti sottili è pipa d'acciaio inossidabile.

3. Tubi d'acqua d'acciaio inossidabile: 304 tubi d'acqua d'acciaio inossidabile, 316 tubi d'acqua d'acciaio inossidabile, tubi d'acqua d'acciaio inossidabile 316L, da ogni angulu, i pipi d'acqua ùn anu micca vittorie.

4. A cunnessione è a stallazione di tubi d'acqua potabile in acciaio inox di qualità alimentaria hè simplice è cunvene, senza bisognu di travagliadori prufessiunali, risparmià tempu è sforzu, è esse ecunomicu è efficiente;ci sò parechje scelte per arnesi idraulici prufessiunali, cum'è manuali è elettrici, per risponde à i bisogni di e diverse occasioni.In a vita di ogni ghjornu, pruvate micca di versà a salsa di soia, l'oliu è l'altri sustanzi in i tubi di l'acqua potabile in acciaio inox di qualità alimentaria, perchè sò propensi à reazzione chimica, chì ponu causà a corrosione di tubi d'acqua potabile in acciaio inox di qualità alimentaria.

5. Prima di stallà a pipa d'acqua potabile in acciaio inox di qualità alimentaria, applicà una strata d'oliu vegetale nantu à a superficia di a pipa, è poi siccate pocu cù un focu chjucu.U so scopu hè di allargà a vita di serviziu di i tubi d'acqua d'acciaio inossidabile è facenu più faciuli di pulisce.

6. Se ci hè rust nantu à a superficia esterna di a pipa d'acqua d'acciaio inossidabile, deve esse chjapputu cù cera d'acciaio inox in u tempu, è pulita è pulita dopu a cera per un periudu di tempu.Dopu chì a cera hè pulita, a superficia esterna di a pipa d'acqua brillarà di novu.

7. Una volta chì a superficia esterna di a pipa d'acciaio inossidabile hè graffiata, aduprate una spugna secca immersa in un pocu agentu di cura di l'acciaio inossidabile, poi sguassate i graffii, è dopu aduprà una mola per pulisce delicatamente finu à chì i scratch spariscanu.

8. Ci hè una manera di restaurà u gloss di a superficia di i tubi d'acqua in acciaio inox: utilizate un pannu suave per applicà un pulitore in acciaio inox nantu à a superficia, è i tubi d'acqua diventeranu immediatamente brillanti è belli.Tuttavia, stu mètudu ùn pò esse usatu friquintimenti.Cù usu rigulari, pò esse difficiule di restaurà u lustre originale di i pipi.


Tempu di Postu: Nov-23-2022